מערכות אזעקה לבית

שתף לחברים שלך

מערכות אזעקה לבית

מערכות אזעקה הן חלק בלתי נפרד מאבטחת הבית שלך. בין אם מדובר על דירה, בית קטן או וילה רחבת ידיים. אזעקה מתקדמת תעניק לך תחושת ביטחון ושקט נפשי גם כשאתה בבית וגם מחוץ לו. חברה בעלת ניסיון בהתקנת מערכות אבטחה, תייעץ ותסייע לך לבחור את מערכת האזעקה האידיאלית עבור הבית שלך בהתאם לגודל, הצורך שלך וכמובן המחיר.

מערכות אזעקה מתקדמות למקסימום ביטחון

מצלמות אבטחה לבית
החשיבות של מצלמות אבטחה לבית

מערכות האזעקה הקיימות כיום שייכות לדור החדש של עולם האבטחה ומתחלקות לשני סוגים עיקריים: מערכות אזעקה קוויות ומערכות אזעקה אלחוטיות.

מערכות אזעקה קוויות  מתבססות על חוטי חשמל ותקשורת העוברים בתוך קירות הבית ולכן מערכת זו מתאימה לבית הנמצא בשלב הבנייה כאשר תכנון האזעקה בו נלקח בחשבון בהליך הבנייה וימנע פריסתם של חוטים חיצוניים מחוץ לקירות הבית או חציבה בקירות בבית הקיים. עלותה של מערכת האזעקה הקווית זולה יותר אך התקנתה מורכבת ולכן מייקרת אותה משמעותית.

מערכות אזעקה אלחוטיות אינן כוללות חוטי תקשורת ולכן הן אסטטית יותר למראה וניידות. מדובר על מערכות אזעקה יקרות בעשרות אחוזים מאלו הקוויות והן אף דורשות החלפתן  של סוללות בגלאים השונים אשר אינם מחוברים לרשת החשמל.

איך בוחרים מיקום של גלאים במערכת האזעקה?

מיקום הגלאים במערכת האזעקה הוא קריטי ליעילותה של המערכת וקביעת המיקום דורשת התערבות של איש מקצוע מנוסה אשר יוכל לייעץ לך על המיקום האידיאלי ביותר בו מומלץ למקם את הגלאים למקסימום הגנה. במקרה בו נדרשת רק הגנה פנימית כאשר מדובר על דירה ללא חצר, תופעל האזעקה בעת חדירה לשטח הבית בלבד. במקרה של בית עם חצר, גינה או חניה, הצבת גלאים במקומות המתאימים יכולה להביא להברחת הפורץ עוד בטרם חדירתו הביתה. שילוב של גלאי פנימי וחיצוני יביא להגנה מקסימלית. בין הגלאים הקיימים בשוק: מתג מגנטי, גלאי וילון, וגלאי נפח.

מקצוענים בשירות השקט הנפשי שלך

הניסיון והמוניטין של חברת ORVISION מאפשר לה לתכנן, לייעץ ולהתאים את מערכת האזעקה המתקדמת והאידיאלית ביותר עבור הבית שלך בשילוב עם מערכת מצלמות (לא חובה). המומחים של חברת ORVISION לא מתפשרים על איכות ומביאים אליך הביתה את מערכות האזעקה החדשניות והמתקדמות ביותר מבית RISCO  ו-PIMA. כדי להשיג ביטחון מקסימלי לבית שלך, ORVISION מזמינה אותך להתקין אזעקה מתקדמת וליהנות ממחירי המבצע החמים של האזעקות המתקדמות בעולם מבית RISCO  ו-PIMA  למידע נוסף ניתן להיכנס לקישור או להתקשר אלינו ישירות …….ולהתחיל לישון בשקט.

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת