מדוע אתם זקוקים למערכות אזעקה לבית?

שתף לחברים שלך

מדוע אתם זקוקים למערכות אזעקה לבית?

רמות הפשיעה ברחבי הארץ עליהם אנחנו קוראים השכם והערב בכל אמצעים התקשורת פוגעים בתחושת הביטחון הבסיסים של כל אחד ואחת מאתנו. העלייה ביכולות מצד הפורצים וכן עלייה בתעוזה שלהם, מביאות לעליה מתמדת בביקוש למערכות אזעקה ביתיות שכן כל אחד רוצה להרגיש בטוח ומוגן במבצר הפרטי שלו בין אם מדובר על בית פרטי רחב ידיים או דירה בבניין מגורים משותף. כיום, דלתות בטחון בעלות מנעולים מתוחכמים כבר אינן מספיקות כדי להרחיק את הפושעים. התקנת מערכת אזעקה ביתית היא פתרון מיגון יעיל במיוחד להשגת השקט הנפשי שלכם.

כיצד פועלות מערכות אזעקה לבית?

מערכות אזעקה לבית פועלות לרוב באמצעות חיישנים המעבירים אותות אל לוח בקרה המותקן במקום נגיש לכם בבית. לרוב, מותקנים החיישנים בדלתות הכניסה, בחלונות ולמעשה בכל פתח הנמצא בבית ויכול לקרוא לגנבים. בעת פריצה, נשבר מעגל ונשלח אות ללוח הבקרה המזהה את שבירתו של המעגל ומפעיל את האזעקה כשהגנבים מבינים ש"עלו עליהם" והם נסים כל עוד נפשם בם.

מהם סוגי האזעקות הקיימים בבתים פרטיים?

  1. אזעקה קווית המבוססת על חוטים המקובעים בקירות הבית
  2. מערכת אזעקה אלחוטית מחוברת באופן אלחוטי והתקנתה קלה ולא מצריכה הכנות מיוחדות או חציבות בקיר
  3. מערכת אזעקה משולבת המשלבת בין מערכת אזעקה קווית למערכת אזעקה אלחוטית

 

איך מוודאים כי הבית מכוסה ומוגן באופן מושלם?

הבית שלכם הוא המבצר הפרטי. בו נמצאים האנשים החשובים לכם ביותר. רצוי להשקיע במערכת אזעקה ביתית איכותית שתעניק לכם שקט נפשי בכל רגע גם כשאתם נמצאים מחוץ לבית בעבודה, סידורים, לימודים או אפילו בחופשה בחו"ל. חברה מקצועית המנוסה בהתקנת מערכות אזעקה תייעץ לכם בצורה הטובה ביותר אילו נקודות למגן ברחבי הבית ותייעץ לכם אודות מערכת האזעקה המתאימה לצרכים שלכם.

אזעקות ביתיות הן עניין למקצוענים

ORVISION מביאה אליכם את פסגת הטכנולוגיה של עולם המיגון. הניסיון, המקצוענות והיחס האישי והקשוב לכל לקוח ולקוח, הופכים את ORVISION   לחברה מובילה בתחום התקנת מערכות מיגון. המקצוענים שלנו מזמינים אתכם ליהנות משקט נפשי עם מגוון אמצעי מיגון חדשניים ביניהם: מערכות אזעקה, אינטרקום, מצלמות וגלאים של החברות המובילות בעולם. הצוותים המיומנים שלנו ייעצו, יכוונו ויתקינו לכם את כל האמצעים שיגרמו לכם לישון טוב בלילה. למידע אודות המבצעים החמים בתחום מערכות האזעקה הביתיות של ORVISION  לחצו על הקישור או התקשרו לטלפון המופיע בדף יצירת הקשר.

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת