אזעקות לבית ולעסק

שתף לחברים שלך

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק

 

מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת אזעקה לבית?

כל מבנה וצרכים שלו…

לכל בית מבנה אחר, גודל אחר, ישנם בתים גדולים עם גינה, מחסן וחנייה, ישנן דירות גן עם חצר גדולה, דירות פנטהאוז הנפרשות על פני שתי קומות ועוד. לכל אחת מתאים תכנון אחר של מערכת אזעקה. את מערכת האזעקה יש לתכנן עם חברה התמחה במערכות מיגון אשר תתאים את המערכת לגודל הבית, לצרכי הדיירים, אורח החיים של דיירי הבית, נקודות התורפה של הבית, הכניסות אליו, התקציב העומד בפני הדיירים ועוד.

מערכת הזעקה קווית או אלחוטית?

מערכות אזעקה  מתוכננות מותקנות. מערכת אלחוטית היא נטולת חוטים כאשר גלאי התנועה והמצלמות בה אינם כוללים חוטים. מערכות אלחוטיות קלות יותר להתקנה ואינן דורשות הכנה מיוחדת, קידוחים והעברתם של חוטים רבים דבר אשר עלול לפגוע במראה האסתטי של קירות הבית. מערכת אלחוטית מאפשרת הסתרת קופסת הבקרה בה ניתן לנטרל את האזעקה. במערכת הקווית, הקופסא קבועה ומקלה על הפורצים לאתר אותה. הפורצים פשוט ילכו בעקבות החוטים. במערכת האזעקה האלחוטית יתקשו הפורצים לאתר את קופסת הבקרה שיכולה להיות מוסתרת בכל מקום.

מקצוענים במערכות אזעקה לבית

חברת ORVISION מביאה עמה ניסיון של שנים, ידע, מקצועיות, שירות ויחס אישי ואת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המיגון והאבטחה. המומחים של ORVISION מביאים אליכם את המילה האחרונה במערכות אזעקה קוויות ואלחוטיות. כל השמות המובילים והמתקדמים בתחום מערכות אזעקה מחכים לכם  ב-.ORVISIO כדי לאפשר לכם לישון בשקט ולהרגיש מוגנים יום יום. אלפי לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי נהנים מתחושת בטחון והגנה בזכות השירות המקצועי שלנו. אם יש לכם צורך במערכת אזעקה לבית או לעסק, אתם מוזמנים להשאיר פרטים בדף יצירת הקשר שבאתר או להתקשר אלינו לקבל ייעוץ אישי, שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת