איך לבחור אינטרקום לבתים פרטיים

שתף לחברים שלך

איך לבחור אינטרקום לבתים פרטיים

אינטרקום הוא דרך יעילה וחשובה לשמירת פרטיותם וביטחונם של דיירי הבית הפרטי. מערכת אינטרקום מתקדמת ואיכותית, תאפשר לך למנוע פריצה אל החצר או הבית שלך ותרחיק מבקרים לא רצויים מפתח ביתך וגם, לא פחות חשוב, מערכת אינטרקום תעניק לך שקט נפשי בזכות הידיעה כי מישהו שומר לך על הבית.

מערכות אינטרקום רבות מיועדות להתקנה בבתים פרטיים. על מנת להחליט מהי מערכת האינטרקום הנכונה עבורך, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ממומחה בתחום המנוסה בהתקנת מערכות אינטרקום אשר יתאים את המערכת לצרכים, הנתונים והתקציב שלך.

 

אילו מערכות אינטרקום קיימות?

מערכת אינטרקום הכוללת מצלמה מאפשרת לך לראות את מי שנמצא בכניסה לבית הפרטי שלך ובכך להחליט האם לאפשר לו להיכנס או לא. מיד עם לחיצה על הכפתור תופיע תמונת האורח העומד מחוץ לבית על גבי המסך המצוי אצלך בבית. כיום, ניתן להשיג איכות תמונה ברורה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת תאורת לד לראיית לילה טובה. מערכת אינטרקום המשלבת מצלמה עם קודן, מאפשרת רק לאנשים המכירים את הקוד להיכנס אל הבית. ניתן להתקין מערכת אינטרקום עם מצלמה עם קורא קירבה ללא צורך בזכירת הקוד. תג הקרבה יכול להתחבר למחזיק המפתחות והצמדתו אל מערכת האינטרקום תאפשר זיהוי ופתיחת השער.

מערכת אינטרקום לבית פרטי –טכנולוגיה פוגשת יוקרה

מערכת אינטרקום לבתים פרטיים מוסיפה יוקרה וחדשנות לחזות הבית שלך. חלקן הגדול של מערכות האינטרקום כיום, מעוצבות בצורה חדשנית וכוללות יחידה חיצונית, מצלמה מעוצבת, תאורת לד אחורית למקשים, יחידת מוניטור פנימית וכפתור מגע.

אפשרויות ההתקנה של מערכות אינטרקום בבתים פרטיים

על מנת להתקין מערכת אינטרקום יש צורך בחברה מנוסה, אמינה ומקצועית שתתקין את המערכת בצורה יעילה למניעת תקלות. ההתקנה יכולה להתבצע על קיר אבן או חומה בכניסה לבית הפרטי או על גבי שער הכניסה אליו כאשר גוף המכשיר יכול לבלוט כלפי חוץ וההתקנה כוללת קופסא המצוידת בגגון להגנה מפני הגשם. דרך נוספת להתקנה היא על ידי התקנתו בתוך הקיר או השער כשהפנל הפנימי מצוי בקו אחד עם הקיר ואינו בולט. התקנה זו דורשת הכנת חלל מתאים בקיר או בשער לצורך התקנת הקופסא. דרך פרקטית נוספת להתקנת המערכת היא על ידי שילוב מערכת האינטרקום בתיבת הדואר המעוצבת של הבית הפרטי שלך.

הביטחון שלך בידיים טובות

הניסיון, המוניטין והידע הרב של חברת ORVISION מאפשר לה לתכנן, לייעץ ולהתאים מערכות אינטרקום מתקדמות לבתים פרטיים. המומחים שלנו מביאים אליך את מערכות האינטרקום הטובות והמתקדמות ביותר בארץ ובעולם. רוצה להרגיש בטוח? לישון בשקט? לדעת שבני הבית שלך מוגנים בכל רגע? זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של ORVISION, לקבל ייעוץ אמין ומקצועי וליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד. ניתן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר אלינו ולהתחיל לישון בשקט.

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת