למה יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק?

שתף לחברים שלך

למה יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק?

בכל רגע, מתרחשות עשרות פריצות ברחבי הארץ. כדי להיות בטוחים שהעסק שלכם מוגן ובטוח, הסחורה והציוד שרכשתם במיטב כספכם לא ניזוקים או נגנבים, חשוב שתתקינו מצלמות אבטחה. מצלמות אבטחה יכולות הן להרתיע פורצים מלנסות ולחדור לעסק או לבית שלכם וכן מאפשרות לכם לדעת מה קורה בכל רגע ורגע בעסק שלכם גם כשאינכם נמצאים בו פיזית. בנוסף, מאפשרות מערכות מצלמות האבטחה להעניק לכם תחושת בטחון וכן לגרום לעובדים שלכם להיות יעילים יותר בידיעה שהמצלמות מתעדות אותם.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה שונות זו מזו ביכולות הטכנולוגיות שלהן. ישנן מצלמות המצלמות תמונות בלבד ויש המקליטות קבצי אאודיו ומאפשרות לכם לראות סרט שלם מהמתרחש במקום המצולם. כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר יעזרו לכם להחליט באיזה סוג מצלמה לבחור: מצלמות אלחוטיות, מצלמות קוויות, גלויות או סמויות. חברה מקצועית תעזור לכם להחליט על סוג המצלמה, איכותה של המצלמה, מיקומה ועוד. הכל בהתאם לצרכים שלכם.

היכן מומלץ להתקין מצלמות אבטחה?

כל מצלמת אבטחה והייעוד שלה. מצלמות אבטחה יכולות להיות מותקנות בעסק, בבית הפרטי, בגן הילדים ועוד. הייעוד של מצלמת האבטחה משתנה על פי המקום בו היא מותקנת. בבתים פרטיים ניתן למקם אותן בחצר, בחנייה ובסמוך לדלת הכניסה. בבניין משותף מומלץ להתקין את המצלמה בלובי, במעלית ובחניון וכן במחסן המשותף.

להסתיר או לגלות?

מצלמה גלויה היא בעלת כוח הרתעה אך אם אנחנו מעוניינים לעקוב אחר הבייביסיטר או המטפלת הסיעודית של ההורים שלנו כדי לבדוק שהן אכן עושות את עבודתן נאמנה ולא פוגעות חס וחלילה בילד שלנו או באחד ההורים המטופלים כפי שמתפרסם לצערנו חדשות לבקרים באמצעי התקשורת, נרצה לדעת בכל רגע שהיקרים לנו מוגנים ולכן נעדיף למקם את המצלמה במקום מוסתר ובנוסף נדאג שהיא תשדר אלינו לסלולרי בכל זמן נתון בו נבחר ותראה לנו את הנעשה בבית. חשוב לדעת כי תיעוד של מצלמות אבטחה קביל בבית משפט.

השליטה חוזרת לחיים שלך

מצלמות אבטחה נותנות לנו תחושה של שליטה בנעשה בבית או בעסק שלנו גם כשאנחנו רחוקים. בנוסף, מצלמות אבטחה מאפשרות לנו לזהות את הפורצים לעסק או לבית שלנו ויסייעו למשטרה בהמשך החקירה. בעידן בו האיום על הביטחון האישי שלנו גדול במיוחד, חשוב להתקין מצלמות אבטחה בכל בית ועסק.

להרגיש בטוחים בכל מקום ובכל זמן.

הניסיון והמוניטין של חברת ORVISION מאפשר לה לתכנן, לייעץ ולהתאים את מצלמות האבטחה  המתקדמות והאידיאליות ביותר עבור העסק שלך. המומחים של חברת ORVISION לא מתפשרים על איכות ומביאים אליך הביתה את מצלמות האבטחה החדשניות והמתקדמות ביותר מבית DAHUA ,HIKVISION  ו-PROVISION. כדי להשיג ביטחון מקסימלי לעסק שלך, ORVISION מזמינה אותך להתקין מצלמות מתקדמות המשלבות גם מערכת אזעקה חדשנית למקסימום הגנה ושקט נפשי. זה הזמן ליהנות ממחירי המבצע החמים של מצלמות האבטחה המתקדמות בעולם. לפירוט אודות מחירי המבצע ניתן  להיכנס לקישור או להתקשר אלינו ישירות וללכת על בטוח.

 

 

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת