למה כדאי לכם להתקין מערכת אזעקה בבית?

שתף לחברים שלך

למה כדאי לכם להתקין מערכת אזעקה בבית?

פתאום השמועה מתפשטת, יש גל פריצות ביישוב או בשכונה בה אתם מתגוררים. המשטרה מתגברת את הסיורים במקום אך אתם מבינים כי על מנת להרגיש בטוחים באמת, גם כשאתם ישנים בלילה במיטה, גם במהלך היום כשאתם נמצאים בעבודה וגם כשאתם מבלים בחו"ל בחופשה או נוסעים לנסיעת עסקים ומשאירים את הבית ריק. כשהפושעים הופכים למתוחכמים יותר ויותר, דלת כניסה עם מנגנון נעילה רגיל או אפילו מתוחכם כבר לא מספיקה ויש צורך "לעלות שלב" במיגון הבית שלכם על מנת שתרגישו בטוחים ושלווים.

בטוח שבחרתם נכון

אם החלטתם להתקין מערכת אזעקה בבית שלכם ולא רק בגלל שחברת הביטוח שלכם דרשה זאת, תהיו בטוחים כי תחושת הביטחון שלכם עומדת להשתפר פלאים. הידיעה שקיים עוד אמצעי המגן עליכם ומתריע בכל רגע נתון, מאפשרת לכם להרגיש מוגנים ושלווים ללא צורך להיות חרדים ומתוחים מהחשש הממשי כי מישהו עלול לפרוץ אל המבצר הפרטי שלכם.

מערכת האזעקה המתאימה לכם בדיוק

הדלת, החלון, השער, כל אלו הם פתחים העלולים לקרוא לפורצים הפוטנציאליים. התקנת מערכת אזעקה לבית, הפכה כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מבתים ודירות רבים ברחבי הארץ. כדי לדעת איזו מערכת אזעקה מתאימה בדיוק לצרכים של הבית שלכם, מומלץ להיוועץ במומחים בתחום המצוידים בניסיון ובידע רב בתחום. חברה מקצועית תתאים לכם מערכת אזעקה המשרתת אתכם בצורה האידיאלית ביותר ומעניקה לכם שלווה וביטחון.

מערכות אזעקה, עובדות בשביל השקט שלכם

מערכות האזעקה כולן דומות בדרך בה הן פועלות: אמצעי המיגון מחוברים אל מרכז בקרה והנתונים מהגלאים השונים המצויים בנקודות אסטרטגיות ברחבי הבית מעבירים אליו את הנתונים. כאשר קיים שינוי והגלאים מזהים פריצה, האיתות מגיע אל מרכז הבקרה ומפעיל צופרים כדי להבריח את הפורצים וברוב המקרים גם מפעילים אוטומטית שיחה אל בעלי הבית ואולי אף למוקד שמירה. אם גם אתם חוששים לפני השינה בכל לילה מחדש, אם אתם מפחדים להזמין נופש בארץ או בחו"ל ולהשאיר את הבית ללא השגחה, זה הזמן להזמין חברה מקצועית ואמינה שתתאים לכם מערכת אזעקה מושלמת שתגביר את תחושת הביטחון שלכם.

מקצוענים בשירות השקט שלכם

לחברת ORVISION ניסיון ומוניטין רבים. הידע שצברו אנשיה במהלך השנים, מאפשר להם לתכנן, לייעץ ולהתאים לכם את מערכת האזעקה המתאימה בדיוק לצרכים שלכם. המומחים של ORVISION מביאים אליכם הביתה את מערכות האזעקה הטובות והמתקדמות ביותר מבית RISCO ו- PIMA . רוצים להשיג ביטחון מקסימלי עבור הבית שלכם? רוצים להרגיש מוגנים בכל רגע ורגע? המומחים שלנו עומדים לרשותכם התקשרו עכשיו ונגיע לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצדכם.

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת