אינטרקום לבית פרטי

אינטרקום לבית פרטי

שתף לחברים שלך

אינטרקום לבית פרטי

אינטרקום לבית פרטי

אינטרקום לבית פרטי למה צריך?

מערכות אינטרקום קיימות במקומות רבים ומשמשות כבקר כניסה. חברות הייטק, בנייני מגורים, חדרים נקיים, מוסדות רפואיים, חדרי ישיבות במקומות רגישים כמו משרד הביטחון ועוד. מערכות האינטרקום קיימות בבניני מגורים רבים ומשלבות לרוב גם שמע וגם תמונה זאת על מנת לשמור על פרטיות הדיירים ושלמות הבניין.
אילו מערכות אינטרקום קיימות כיום?
1. מערכת אינטרקום עם מצלמה מאפשרת גם לשמוע וגם לראות את העומד בדלת ובכך להחליט האם לאפשר לו להיכנס או לא.
2. מערכת אינטרקום קודן מתוכנתת להיפתח על בסיס הקשה על צירוף מספרים המוכר למערכת. הצירוף מוכר רק לאנשים המורשים להיכנס.
3. מערכת אינטרקום עם קורא קירבה. תג קירבה המחובר למחזיק המפתחות מוצג אל מול קורא המותקן במערכת וחוסך את הצורך בזכירת קוד הכניסה.
4. מערכת אינטרקום ביומטרית כוללת חיישן הקורא את טביעות האצבעות ופותח את הדלת רק לאחר זיהוי ודאי של טביעת האצבע המוכרת. מערכת זו היה מהמתקדמות בעולם ומספקת רמת אבטחה גבוהה במיוחד.

כיצד להתקין מערכת אינטרקום?

לאחר בחירת מערכת האינטרקום באמצעות חברה המתמחה בתחום המייעצת לך ומסייעת לך לבחור את המערכת הנכונה לך במיוחד על פי הצרכים והתקציב שלך הגיע הזמן להתקין אותה בצורה מקצועית. ניתן להתקין את מערכת האינטרקום על הקיר או על שער הכניסה כשגוף המכשיר בולט החוצה וקופסת ההתקנה כוללת גג להגנה מגשמים. בנוסף, ניתן להתקין את המערכת בתוך הקיר כשהמערכת שקועה בתוך הקיר או השער כשהפנל הקדמי ממוקם בקו אחד עם הקיר ואינו בולט כלפי חוץ. התקנה זו דורשת את הכנתו של חלל בגוף הקיר או השער לצורך התקנת קופסת המערכת.

מערכת אינטרקום מתקינים עם מומחים

חברת ORVISIONמתמחה בהתקנת מערכות אינטרקום לבתים פרטיים, מוסדות, בנייני משרדים ובניינים משותפים. הידע, הניסיון והשירות האישי הופך את החברה למובילה ומבוקשת בתחומה. הצוותים המקצועיים של החברה יגיעו עד אליך, ייבדקו, ייעצו ולבסוף יגישו לך את ההצעה המתאימה לך ביותר על פי הדרישות והצרכים הספציפיים שלך וכמובן, בהתאם לתקציב שלך. חברת ORVISION מביאה אליך את פסגת הטכנולוגיה במערכות אינטרקום כשהיא משווקת ומתקינה את המערכות המתקדמות ביותר בתחום. אם יש לך צורך בהתקנת מערכת אינטרקום זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר אלינו ולהתחיל לחיות במקסימום בטחון.

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת