מצלמות אבטחה לבית

שתף לחברים שלך

מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה  לבית

מצלמות אבטחה כל אדם מעוניין להגן על בני משפחתו ועל רכושו ולכן אין תחליף למצלמות אבטחה אשר נועדו להגן ביעילות על הבית או העסק.

בשנים האחרונות שיעור הפשיעה בארץ רק הולך וגובר, ולפי הנתונים חלה עלייה משמעותית הן בניסיונות הפריצה לבתים פרטיים והן במעשי הגניבה ומקרי הפריצה לעסקים בכל הארץ.

כדי להגן על הבית או העסק חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה באפיון צרכי הלקוח והתאמת הפתרון הנכון ביותר עבורו. יש בשוק מגוון רחב של מצלמות ופתרונות אבטחה שונים,

ובין החברות המייצרות מצלמות אבטחה איכותיות ונחשבות לפופולאריות ולאמינות ביותר בישראל ניתן למנות את פרוויז'ן (PROVISION), היקוויז'ן (Hikvision), סמסונג (SAMSUNG), סוני (Sony) ועוד.

כדי לספק הגנה מושלמת לבית או לעסק, חשוב להתקין מצלמות המספקות רזולוציה גבוהה – כיום ניתן להתקין מצלמות באיכות HD. כמו כן, חשוב להתקין מצלמות מאיכות גבוהה העמידות בפני פגעי מזג האוויר ומסוגלות לצלם לטווח רחוק באיכות גבוהה, במידת הצורך גם בתנאי חושך מוחלט.

אמצעי הגנה יעיל המצב הביטחוני ושיעור מקרי הפריצה לבתים ולעסקים מחייב אותנו לשמור על חיינו ורכושנו, ובמיוחד על שלום היקרים לנו ביותר. מצלמות אבטחה נועדו להקשות על פורצים, גנבים וזרים

לחדור למרחב הפרטי ולמנוע מקרי אלימות ונזקים לרכוש היקר. ככל שאמצעי האבטחה מתקדמים ואיכותיים יותר כך תחושת הביטחון בבית ובעסק גבוהה יותר, ניתן לצפות בנעשה מכל מקום בעולם ולתעד מקרי פריצה,

גניבות בעסק של עובדים או לקוחות, לתעד מקרי התעללות בקשישים העלולים להתבצע על ידי מטפלים זרים וכיוצא בזה. את המצלמות ניתן לחבר למערכת מיגון חדשנית ומתקדמת על מנת להתריע בפני הלקוח על כל ניסיון פריצה לבית או לעסק.

יש להפעיל מערכות מיגון נוספות, לרבות – מערכת אזעקה וצופרים, לשלוח התרעה למוקד המחובר לבית הלקוח או לעסק על מנת לשלוח סיור ועוד.

פיקוח ובקרה בזמן אמת באמצעות רוב מצלמות האבטחה המשוכללות והמתקדמות ניתן לצפות בנעשה בבית או בעסק בזמן אמת.

אפשר להתחבר למצלמות באמצעות ממשק ייעודי כדי לצפות בכל רגע נתון באזורים שונים ברחבי הבית או העסק.

מצלמות האבטחה מוגדרות ברשת לכן ניתן לצפות באמצעותן מכל מכשיר סלולרי, לרבות סמארטפונים וטאבלטים, או באמצעות המחשב האישי או הנייד. את המצלמות ניתן לחבר למערכת הקלטה המותקנת על המחשב, לרוב עדיף לבחור במערכת מקצועית הכוללת DVR ונפח אחסון גדול המאפשר לשמור תיעוד של קבצי הווידאו המוקלטים.

התקנה מקצועית חשוב להדגיש כי רק חברה בעלת ניסיון וידע רב בתחום המיגון תספק עבורכם פתרונות מתקדמים, לאחר אפיון הצרכים הייחודיים שלכם. בהתאם לתנאי השטח וסוג המבנה, החברה תסייע לכם לקבל החלטה נכונה על מנת לבחור במצלמות איכותיות עם טכנולוגיות עדכניות וחדשניות. לאחר בחירת המצלמות ופתרונות המיגון הרלוונטיים ללקוח יש לבצע התקנה מקצועית, כאשר ניתן לשלב בין מצלמות גלויות וחבויות ובין מצלמות קוויות ואלחוטיות כדי לספק מענה מושלם לצרכי הלקוח.

 

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת