אינטרקום לבניין מגורים משותף

שתף לחברים שלך

אינטרקום לבניין מגורים משותף

למה כל בניין חייב מערכת אינטרקום? איך יודעים באיזו מערכת אינטרקום לבחור?

איזו חברה מומלצת לצורך התקנת אינטרקום לבניין מגורים משותף?

כל אחד ואחד מאתנו, מעוניין במקסימום ביטחון עבורו, עבור בני ביתו, עבור הבית שלו ועבור הרכוש שלו. יותר ויותר ועדי בית בבתים משותפים מתקינים מערכות אינטרקום בכניסה לבניין המאפשרות שליטה על הנכנסים לבניין ולדירות בו. אינטרקום ולעיתים קרובות גם מצלמות אבטחה המתווספות לו, מעניק ביטחון לדיירים ועל הדרך אף מעלה את ערך הדירות. התקנת אינטרקום בכניסה לבית יכולה להוסיף שקט ושלווה להורים אשר ילדיהם חוזרים לאחר בית הספר הביתה ונמצאים לבד עד שהוריהם חוזרים מיום העבודה שלהם. בנוסף, בני משפחה של אנשים קשישים יכולים לחוש רגועים יותר כאשר מותקנת מערכת אינטרקום בבניין המווסת את הנכנסים אליו.

איך בוחרים אינטרקום לבית משותף?

בשוק קיימות מערכות מתקדמות וחדשניות בטווח מחירים רחב. את התקנת האינטרקום מומלץ לבצע באמצעות חברה מתמחה בעלת ניסיון וידע נרחב בתחום המעניקה ייעוץ מקצועי ואף יכולה ללוות אתכם בכל מקרה של תקלה או בעיה. כמובן, שבבית משותף יש משמעות לסכום המוקצה לטובת האינטרקום אשר יהיה מקובל על כל הדיירים. בהזדמנות בה מחליטים על התקנת אינטרקום בבניין, חשוב לשאול את כל הדיירים האם הם מעוניינים גם במצלמות אבטחה ואם כן, יש להחליט ביחד עם החברה המספקת את פתרונות האבטחה, היכן ימוקמו, מה יהיה מספרן, האם התקנת האינטרקום כוללת גם את הכניסה אל הבניין מהחנייה? האם יש צורך בהתקנת מצלמת אבטחה בלובי, במקלט המשותף (במידה וקיים רצוי להתקין מצלמה על מנת למנוע פולשים וונדליזם ) האם יש צורך בהתקנת מצלמות אבטחה בחנייה ועוד.

אינטרקום לבניין מגורים משותף זה עניין למקצוענים

אז וועד הבית כבר החליט לרכוש אינטרקום ואולי גם מצלמות אבטחה, אבל, כעת נשאר לבחור את החברה שתספק וגם תתקין אותו עבורכם. רצוי לבחור בחברה מקצועית המספקת מוצרים איכותיים אשר תתקין לכם את המערכת בצורה המקצועית ביותר וגם תעניק לכם ליווי ומענה במקרים של תקלות ובעיות.

פתרונות מיגון מתקדמים אליך

חברת ORVISION היא חברה מובילה לפתרונות מיגון מתקדמים. הניסיון, הידע והמוצרים האיכותיים ביותר אותם אנו מתקינים הופכים אותנו לחברה מובילה בתחום השיווק וההתקנה של מצלמות ומערכות אזעקה לבית ולעסק. אנחנו ב-ORVISION מעניקים ייעוץ מקצועי ומקיף עבור כל לקוח בין אם פרטי או עסקי ומספקים עבורו את הפתרונות הטובים והמקיפים ביותר עבור הצרכים שלו. אנשי המקצוע שלנו מלווים את הלקוחות גם לאחר ההתקנה. מבצעים בדיקות תקופתיות וזמינים בכל מקרה של בעיה או תקלה. אם אתם זקוקים להתקנת אינטרקום לבניין מגורים משותף זה הזמן להשאיר לנו הודעה באתר או להתקשר אלינו ולקבל הצעה משתלמת ושירות אישי ומקצועי.

 

 

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת