איך בוחרים אינטרקום לבית ולעסק

שתף לחברים שלך

איך בוחרים אינטרקום לבית ולעסק

איך בוחרים אינטרקום לבית ולעסק

אינטרקום לבית ולעסק

אינטרקום נחשב למוצר מיגון יעיל, בסיסי ופופולארי למניעת כניסת זרים למבנים. קיים מגוון רחב של מערכות בשוק ולכן חשוב לקבל ייעוץ לפני רכישת אינטרקום לבית או לעסק. האינטרקום מהווה קו הגנה ראשון למניעת כניסת זרים ואורחים לא רצויים לבית, לבניין או לעסק. כל אדם העומד מול דלת הכניסה נדרש להזדהות ולהמתין לאישור שלכם לפתיחת הדלת. כיום, ישנם דגמים מתקדמים של מערכות אינטרקום עם מצלמה איכותית המאפשרת לכם לצפות מי עומד מאחורי הדלת או השער על מנת להחליט האם לפתוח עבורו את דלת הכניסה. כמו כן, ניתן להתקין אינטרקום עם לוח מקשים (קודן) כך שכל דייר או עובד יכול לפתוח את הדלת בקלות ובנוחות. ישנם גם פתרונות מתקדמים יותר לפתיחת הדלת באמצעות כרטיסי קרבה, מנגנון ביומטרי ועוד.

ביטחון למשפחה ולעובדים בעסק

כאמור, מערכת אינטרקום נועדה לספק הגנה ראשונה לבני המשפחה, לדיירים בבית משותף ולעובדים בעסק. האינטרקום מונע כניסת זרים ומקשה על מקרי פריצה וגניבת רכוש מבתים פרטיים, מגדלי מגורים, בנייני משרדים ועסקים. המערכת מאפשרת לדיירים או לעובדים בעסק לזהות את המתקשר, ובלחיצת כפתור ניתן לפתוח עבורו את דלת הכניסה החשמלית.

יש מגוון עצום של מערכות אינטרקום בשוק, בין החברות המובילות בענף ניתן למנות את המוצרים מבית המותג TADOR, מערכות אינטרקום מתקדמות של חברת Palwintec, וכן פתרונות איכותיים של ויסוניק, פרוויז'ן, וידקס וחברות נוספות.

כדאי לדעת כי בעבר היו מערכות האינטרקום קוויות, לכן נדרשה תשתית הכוללת כבלים לאורך כל הבניין, אך כיום ניתן לרכוש ולהתקין אינטרקום חדשני הפועל על קו הטלפון עם אפשרות חיבור לנייד. כך למעשה אין צורך לקום ליחידה המותקנת בבית על מנת לפתוח את דלת הכניסה או את השער החיצוני.

עם זאת, כדי לבחור במערכת אינטרקום איכותית ומתקדמת חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשיווק, התקנת ותחזוקת אינטרקום. החברה שולחת נציג מקצועי לבית הלקוח על מנת לייעץ ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב והנכון ביותר בהתאמה מלאה לצרכיו הייחודיים של הלקוח ובהתאמה למאפייני המבנה וצרכי המיגון והאבטחה לבית או לעסק.

אינטרקום עם מסך ומצלמות

מערכת אינטרקום הכוללת מצלמה דיגיטלית בכניסה, מיקרופון רגיש ואיכותי וצג המותקן בבית הלקוח או בעסק נחשבת למתקדמת ביותר ומאפשרת זיהוי של המתקשר בצורה קלה יותר. יש גם מערכות עם אפשרות הקלטה כך שניתן לצפות בהודעות שמתקשרים השאירו בזמן שהדיירים לא שהו בביתם. חשוב לזכור כי ככל שהאינטרקום משוכלל יותר כך תחושת הביטחון גבוהה יותר לדיירים, במיוחד בבתים עם ילדים

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת