מדריך רכישת מצלמות אבטחה המתאימה לתקציב שלך

שתף לחברים שלך

מדריך רכישת מצלמות אבטחה המתאימה לתקציב שלך

 

 

מדריך רכישת מצלמות אבטחה המתאימה לתקציב שלך

בחירת מצלמת אבטחה- כדי לבחור מצלמת אבטחה טובה שמתאימה לצרכים ולתקציב שלך, צריך קודם כל להגדיר את התקציב, ואת הצרכים הספציפיים שלך. איך תדע מהי מצלמת האבטחה שהכי נכונה לך?
ראשית יש להבין להיכן מיועדת מצלמת האבטחה. האם היא מיועדת לבית, או מחוץ לבית, ומה טווח הצילום הדרוש למצלמה. האם היא תצלם בתנאי מזג אוויר בעייתיים, או אולי צריך להחביא אותה מחשש להריסה שלה?

יש בשוק כמה מצלמות אבטחה. ויש מצלמות המיועדות לצילום בתוך הבית ומצלמות חוץ, וגם בהן יש סוגים שונים, טווחי צילום שונים, ועלויות שונות.
אז איך בוחרים מצלמת אבטחה? ראשית נחליט האם אנו רוצים מצלמת אבטחה מחוץ לבית, או מצלמת אבטחה המצלמת את פנים הבית. אחרי כן נחליט אם אנו רוצים מצלמה יחידה, או כמה מצלמות המקיפות שטח גדול יותר.  ואז נחליט האם אנו רוצים מצלמה סמויה, או מצלמה גלויה. מרגע שהחלטנו מה אנו צריכים, קל יותר להמשיך הלאה ולבחור את טכנולוגיית הצילום ואיכות המצלמה.

בשוק קיימות כמה מצלמות בצורות שונות:

מצלמות כיפה– נקראות כך בשל הצורה המעוגלת של המצלמה. אלו מצלמות ידידותיות יותר למראה, ולכן נוטים יותר להשתמש בהן בחנויות או בתוך מבנים. אפשר להתקין אותן גם בחוץ, כאשר יש צורך.

מצלמת כיפה4 MP

 

 

 

 

 

מצלמות צינור – מאפשרות התקנה על התקרה ועל הקירות, נותנות הרגשה מוגנת, ומקיפות שטח גדול יותר של צילום.

מצלמת צינור 2 MP

 

 

 

 

 

מצלמות גוף– גם הן מאפשרות התקנה על תקרה וקירות, ומאפשרות גם צילום קרוב יותר של אדם.

בתוך מצלמת האבטחה מותקנת יחידת DVR  המאפשרת הקלטה של הצילומים. ניתן לשמור הקלטות עד לחודש ימים, ואף יותר, בהתאם לצורך. כיצד נבחר מערכת DVR? בחירת DVR  צריכה להיות בהתאם לסוג המצלמה שקניתם, ולאיכות הצילום שהיא מצלמת. אם קניתם מצלמה אנלוגית- אתם זקוקים למערכת אנלוגית. בעוד מערכת HD  מתקדמת, צריכה DVR שמותאם לה. אם אתם רוצים מצלמת אבטחה עם צילום ישן, רק לצרכים בסיסיים, מערכת DVR  פשוטה תתאים לכם ביותר. אם אתם קונים מצלמת אבטחה מתקדמת- התאימו את ה DVR  לדרישות המצלמה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים מצלמת אבטחה?

טכנולוגיית הצילום של מצלמות אבטחה השתפרה עם השנים, והיא מאפשרת מיקוד טוב יותר של תמונה, ולכן גם הגנה טובה יותר על הבית או העסק. הקפידו לקנות מצלמות איכותיות, העומדות בתנאים החדשים.
מצלמות אבטחה מומלץ לתת לאנשי מקצוע להתקין. בגלל המורכבות של ההתקנה, והצורך לכסות שטח רב. הקפידו לתת לחברה מומחית ומוכרת את הייעוץ ההתקנה של משימה חשובה זו.

אנו בחברת אור ו'יזן נשמח לעמוד לשירותכם ליעוץ והתקנת מצלמות אבטחה. התקשרו עוד היום!

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת