מצלמת אבטחה נסתרת

שתף לחברים שלך

מצלמת אבטחה נסתרת

מצלמות אבטחה נסתרות

מהן מצלמות אבטחה נסתרות?

אלו מצלמות אבטחה לכל דבר, הממוקמות בצורה דיסקרטית במקומות שונים בבית או בחצר הבית. מצלמות אלו מאפשרות צילום, והקלטה רציפה של כמה ימים או שבועות, בהתאם לצורך, ושידור התמונות אל מחוץ לבית. היתרון הגדול של מצלמות אלו הוא בהיותן דיסקרטיות, כך שהמצולמים לא יודעים שמצלמים אותם. הן מתאימות במיוחד למצבים שבהם נרצה לוודא שעובד שלנו לא מתעלל בילד או מבוגר שהוא שומר עליהם. או כאשר נרצה להציב מעקב על גורמים שונים הנכנסים לנו לבית, מבלי ידיעתם.

מצלמות אבטחה נסתרות הן פתרון חיוני במצבים שנרצה לוודא האם ישנה ולמנוע התעללות בחסרי ישע. חסרי ישע הם קטינים, בייחוד ילדים שלא יודעים לדבר, או קשישים, במצב סיעודי.

קשישים במצב סיעודי, נמצאים רוב או כל שעות היום עם מטפל או מטפלת שהוקצו להם. לפעמים הקשיש לא מסוגל לדבר יותר, בגלל אירוע רפואי. לפעמים הוא לא דובר את השפה של שאר האנשים סביבו. לפעמים, לצערנו הרב, אין לו בכלל עם מי לדבר. איך ידעו הסובבים את הקשיש האם הוא חולה או סובל מאלימות על ידי המטפלים בו?
בדיוק למצבים אלו מותקנת מצלמת אבטחה נסתרת. מצלמה זו מאפשרת לאחראיים על הקשיש שמירה מרבית עליו, ואפשרות לצפות בזמן אמת בטיפול בו.
לפעמים כשהילדים או הקרובים של הקשיש מגיעים לבקרו, הם רואים על הפנים או על הגוף שלו סימנים כחולים שיכולים להיות שטפי דם כתוצאה מנפילה, אחיזה אלימה, או אלימות. במצב זה, הם יכולים להסתכל במצלמות האבטחה, בשידורים שצולמו בימים שחלפו מאז הביקור האחרון, ולראות האם הייתה אלימות כלפי הקשיש.

כיצד בוחרים מצלמת אבטחה נסתרת?

מצלמת אבטחה נסתרת צריכה להתאים לצרכים שלכם. החליטו קודם מה התקציב שלכם. ומה הדרישות שלכם מהמצלמה. האם תרצו שהיא תקליט ותשמור חומר לימים או שבועות? האם תרצו שהיא תהיה מסוגלת לשדר בזמן אמת אליכם? חשוב להחליט איזו איכות תמונה אתם רוצים, תמונה איכותית ברמת HD  או תמונה אנלוגית.
אחרי שהחלטתם על המחיר, ואיכות המצלמה, וטיב הצילום והשידור שלה צריך להחליט על המיקום בו תניחו אותה בבית. מצלמת אבטחה נסתרת צריך להטמין במקום שייתן זווית צילום רחבה ויציבה, אבל לא יתגלה על ידי האובייקט המצולם. ויהיה מוסתר כך שלא יתגלה כלל.

הטמנת מצלמת אבטחה נסתרת משאירים לידי המומחים. אנו בחברת אור ויזן מאמינים במקצוענות, ונשמח לעזור לך להגן על היקרים לכך, בייעוץ והתקנת מצלמת אבטחה נסתרת. התקשרו עכשיו 0502876600 !!!

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת