מצלמות אבטחה בגני ילדים – איך נשמור על ילדינו בטוחים?

שתף לחברים שלך

מצלמות אבטחה בגני ילדים – איך נשמור על ילדינו בטוחים?

גן הילדים, המקום בו אנו שמים את ילדינו,  היקרים לנו מכל, צריך להיות המקום הבטוח ביותר עבורם. אבל לא תמיד זה המצב. וכל כמה חודשים אנו נחשפים לעדויות מזעזעות, המתייחסות לכך שילדינו לא באמת מוגנים בגן שלהם.

אז איך נהיה בטוחים שאנו משאירים את ילדינו במקום טוב ובטוח עבורם? איך נסמוך על הצוות בלב שלם? אלו מחשבות שהורים רבים חושבים ומרגישים. ולכן הם מתקשים להשאיר את ילדיהם בגן. לכן מיועדות מצלמות אבטחה.
התקנת מצלמות אבטחה בגנים יוצרת כמה פעולות המאפשרות לנו להיות בטוחים בבריאות ובטחון ילדינו.

1.העלאת מודעות ודריכות הצוות:

 

 

 

 

נוכחות מלצמות בגן מעלה את רמת הדריכות של הצוות, ומונעת פעולות שהיו נעשות מרוע, או בהיסח הדעת. כאשר הדריכות של הצוות גדולה, והידיעה שבכל רגע מישהו מסתכל עליהם (מצד ההנהלה או ההורים) מונעת מהם להתנהג בצורה לא רואיה ולפגוע בילדים היקרים שלנו. אנשים שיודעים שיש מי שיסתכל עליהם ישמרו על התנהגותם. כך ימנעו התנהגויות מזעזעות כמו שאנו מכירים מהעבר.

2. מגבירה את הבטחיחות בגן:

 

 

 

 

היא מאפשרת בטחון, שלא חודר אף אחד לגן, כדי לפגוע בילדים. גני ילדים, בייחוד גני ילדים פרטיים, ממוקמים בבתים פרטיים או במבנים שלא בטוחים מספיק לחדירה מבחוץ. הגנה בעזרת מצלמות אבטחה, מאפשרת עוד תשומת לב לכך שאף אחד לא נכנס אל הגן מתוך מטרה לפגע בילדים.

3. נותנת סטטוס מעודכן להורים:

 

 

 

 

היא מאפשרת להורים לדעת מה מצב הילד שלהם בכל רגע נתון. מצלמות אבטחה בגנים יכולת להיות פתרון מושלם להורים שרוצים לראות את הילד שלהם במהלך היום. לוודא שהוא בסדר. הם מתחברים לאתר, עם סיסמא סודית, ודרכו צופים בגן, ורואים שילדם בסדר.

האם יש מניעה חוקית מלהתקין מצלמות אבטחה בגני ילדים?

בגני ילדים פרטיים, ובגנים של ילדים מתחת לגיל חינוך חובה, אין מניעה חוקית להתקין מצלמות אבטחה.
בבתי ספר ובגנים של משרד החינוך, ישנו חוזר מנכ"ל המפרט מתי ואיך מותר להתקין מצלמות אבטחה. עיקרי הדברים אומרים כי מותר להתקין מצלמות אבטחה אחרי אישור. מצלמות האבטחה יצלמו שטחים ציבוריים, ולא שטחים פרטיים. ויצלמו רק בעזרת תמונה, ללא קבצי אודיו.

לעיון מעמיק יותר בנושא, לחצו כאן

היכן נתקין מצלמות אבטחה בגנים?

נתקין מצלמות אבטחה בתוך חדרי הגן, ובמרחבים הפתוחים שלו. למשל, בחצר המשחקים, ובפינות היצירה. בפינת האוכל, ובפינות המפגש. כל אלו הם אזורים ציבוריים בגן, שחשוב שיהיו מצולמים מהסיבות שמנינו למעלה.  צריך להקפיד להתקין את מצלמות האבטחה כך שלא יפגעו בפרטיות הצוות המטפל. כך אסור להתקין מצלמות אבטחה בחדרי שירותים ומקלחות.

מעוניינים בהתקנת מצלמת אבטחה בגני ילדים? צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשרותכם!

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת