מערכת אזעקה RISCO

שתף לחברים שלך

מערכת אזעקה RISCO

מערכות אזעקה של RISCO זה רק ORVISION!

התקנה של מערכות אזעקה בבית פרטי או בעסק ציבורי, היא עניין חשוב במיוחד. מערכות אבטחה ואזעקה נועדו להגן על הבית או העסק, ולכן חשוב לבחור במערכות איכותיות ומתקדמות, אשר מתאימות לצרכים של המקום. חברת ORVISION משווקת עבורכם מגוון מערכות אבטחה מתקדמות. בין השאר, משווקת חברת ORVISION את מערכות האבטחה האיכותיות של חברת RISCO, המבוקשות בעולם כולו.

RISCO                                                                                                   

חברת RISCO הפכה ב-40 השנים האחרונות לאחת מן החברות המובילות והמתקדמות ביותר בכל התחום של טכנולוגיות אבטחה. חברת RISCO היא חברה חדשנית, אשר פועלת לפיתוח של מערכות חדשות ולשכלול המערכות הקיימות. חברת RISCO היא חברה אשר מפתחת ומייצרת מגוון סוגים של פתרונות אבטחה, אשר מיועדים הן לשוק הפרטי והן לשוק העסקי, החל במערכות אזעקה פשוטות ובסיסיות ועד לפרויקטים מורכבים של אבטחה במקומות ציבוריים גדולים. חברת RISCO מפעילה פתרונות אבטחה אשר מבוססים על טכנולוגיית הענן החדשנית, על מנת שכל משתמש יוכל לשלוט במערכות האבטחה שלו גם מרחוק – באמצעות מערכות בית חכם, ועל ידי האפליקציות המתאימות בסמארטפון. חברת RISCO מציעה מגוון פתרונות אבטחה מתקדמים למגזר הפרטי ולשוק המוסדי, כולל מתקנים ביטחוניים בסיווג גבוה. המוצרים של חברת RISCO נמכרים בכל רחבי העולם, והם מבוקשים עד מאד. בין המערכות המובילות של חברת RISCO ניתן למצוא מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, גלאים מכל הסוגים ומגוון מערכות המבוססות על תקשורת קווית, אלחוטית, דיגיטלית או היברידית.

newslide02

ORVISION

חברת ORVISION פועלת כבר משנת 2012 בכל התחומים של מערכות אבטחה ואזעקה. חברת ORVISION מתמחה בהתאמה של המערכות השונות לצרכים המדויקים של הלקוח, בין אם מדובר בלקוח פרטי או בלקוח עסקי. חברת ORVISION מאפשרת לכם ליהנות ממערכות אבטחה מתקדמות בטכנולוגיות החדישות ביותר, ולשם כך משווקת עבורכם מערכות אבטחה ממגוון חברות מתקדמות, כמו חברת RISCO האיכותית. חברת ORVISION מספקת גם שירותי התקנה מקצועיים לכל מערכות האבטחה, על מנת שתוכלו להשתמש בהן ללא תקלות.

מעוניינים ברכישה של מערכות אזעקה של חברת RISCO? בואו למצוא אותן עם השירות המקצועי ביותר, רק בחברת ORVISION!

להרשמה לניוזלטר שלנו

תוכלו לקבל את העידכונים על החבילות המשתלמות ביותר.

כתבות נוספות

מאמרים

אזעקה לבית

התקינו מערכת אזעקה לבית שלכם! אזעקה לבית ולעסק   בעבר, נחשבו מערכות אזעקה למותרות. מוצר המותקן בבתים של עשירים בלבד. בשנים האחרונות הפכו מערכות אזעקה

בלוג

אזעקות לבית ולעסק

אזעקות לבית ולעסק   מדוע אין מערכת אזעקה אחת המתאימה לכל הבתים? מה ההבדל בין אזעקה קווית לאזעקה אלחוטית? כיצד לבחור חברה מקצועית להתקנת מערכת